We gaan weer op reis, maar op een andere plek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van montizaantje - WaarBenJij.nu We gaan weer op reis, maar op een andere plek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van montizaantje - WaarBenJij.nu

We gaan weer op reis, maar op een andere plek

Door: Jopie

Blijf op de hoogte en volg

01 April 2015 | Nederland, Nederland

Er staat weer een reis op het programma - Srilanka |10 jaar na de Tsunami - en uiteraard ga ik weer een blog bij houden, maar niet meer hier.

Ik heb een nieuwe blog pagina gebouwd waar je nu alles kan volgen:

http://www.blog.jolmo.nl

Ontving je eerder een mailtje wanneer er wat geplaatst was, dan ontvang je dat nu vanaf deze site. Want ik ben zo vrij geweest om dit over te zetten.

Mocht je niet meer willen volgen, stuur me dan even een mailtje op blog@jolmo.nl zodat ik je er weer uit kan halen.


  • 02 April 2015 - 10:29

    Bertine:

    Genoteerd!! Een hele fijne vakantie samen!! Geniet ervan!! Groeten daar!!

  • 03 April 2015 - 10:31

    Anny:

    Een hele fijne tijd en lekker genieten. Ik ga weer genieten van de verhalen. Liefs

  • 03 April 2015 - 11:18

    Ietje Voortman:

    geniet er van kan je nog even volgen tot horens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 2260
Totaal aantal bezoekers 60133

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2013 - 30 Oktober 2013

Weer op reis...

Landen bezocht: